sobota 13. prosince 2014

Grace'n'Glamour


V neděli jsem zúčastnila akce Grace'n'Glamour, která se konala již po šesté, a to v krásném prostředí hotelu Oriental Mandarin Prague. Jedná se o módní prodejní prezentaci jejíž podtitulem je tváří v tvář českým návrhářům a šperkařům, která byla doplněna přehlídkami a besedami některých zúčastněných. Besedy moderoval Jan Čenský, který se se mnou dal na chvilku do řeči a pochválil mi outfit i účes.



První stánek, u kterého jsem se zastavila, byl s klobouky od modistky Jolany Kotábové. Zde jsem si vyzkoušela koktejlový klobouček a vážně uvažuji nad tím, že bych si nějaký podobný pořídila.


Dále se mi velmi zalíbila tvorba Ivety Pecuchové a zejména její šaty. Zelené šaty bych ihned uvítala ve své sbírce. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása.


Co rozhodně neušlo mé pozornosti byly šperky Nomio od Milana Nováčka. Šperky tvoří jak pro ženy, tak i pro muže. Mně se nejvíce líbily visací perlové náušnice, spletené kroužkové náušnice a asymetrický prstýnek.

Sugkrasisa
Šperky by Adrianet
Na akci se ale nacházely i další tvůrci, mezi módními návrháři to byla Tereza Vu, na jejíž přehlídce jsem byla loni v rámci Prague Fashion Weeku, značka MIMO Moniky Váverové, Veronika Bijok, Veršatyl, značka Sugrasisa Kateřiy Jurišić, Dita Bednářová, značka Goshico, která vyrábí kabelky zejména z plsti a pak také zvučná jména jako Kateřina Geislerová a Ivana Follová. Ze šperkařské sféry to byly Šperky by Adrianet, které jsou vyrobené ze skleněných perel, Mamori, Dana Bezděková Jewellery, Šperky Honza Horníček a další.  
Myslím,že každá taková akce, která podporuje tvorbu českých a slovenských návrhářů je skvělá a je zapotřebí je podporovat. Děkuji Petře za pozvání na tuto akci, bylo to super.
Byli jste na letošní Grace'n'Glamour nebo na některém z předchozích ročníků a jak se vám tvorba líbí?

Sugkrasisa
Šperky by Adrianet
Veršatyl
Goshico


3 komentáře:

  1. Verunko, se nedivím, že Ti Jan Čenský složil takových komplimentů, jseš kočka.
    Na akci jsem se taky chtěla podívat, ale nějak nejsem ten správnej módní nadšenec. Ale vědět, že tam jdeš taky....sakra!

    Každopádně krásný Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Luci! :)
      Příště až přijde nějaká pozvánka, tak ti napíšu a dáme si spicha. ;)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)