sobota 17. ledna 2015

Mixing colours


Málokdy se pouštím do kombinování více barev, než jsou tři. Tento outfit je ale výjimkou a ačkoliv se mi k němu s odstupem nezdá úplně kabelka, protože bílá úplně ke zbytku neladí, tak jsem se ho rozhodla publikovat. Móda je pro mě hra a proč občas nevybočit ze zajetých kolejí. Dnes tedy můžete vidět v akci mou novou kabelku, kterou jsem vám ukazovala v tomto postu. 
Konečně jsme také našli pěkné místo na focení, které se nachází kousek od mé práce a nepohybuje se tam velké množství lidí.
I didn't often wear more than three colours. But this outfit is exception and though the bag doesn't match good with the rest of outfit, because the white colour is looks strong to the rest of the out fit, I decided o publish it here. The fashion is a game for me and why not to brake some rules sometimes. Today you can see my new handbag which I showed to you in this post.
Finally we find nice place for shooting which is near from my work and there aren't many people.



New look coat
Lindex skirt
Tezenis tights
Camaïeu booties
H&M scarf
Michael Kors handbag

5 komentářů:

  1. Moc se mi libi sukne a samozrejme kabelka!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tento outfit ti velmi sluší

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, zkus si to vzít jako objektivní kritiku - být tebou bych články nepřekládala do angličtiny, je v nich opravdu spoustu chyb a nepůsobí to dobře..
    M.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)