pondělí 30. března 2015

Garden Ball 2015


V sobotu jsme s mužem vyrazili jako již tradičně na Zahradnický ples, který se každoročně koná v prostorách Měšťanské besedy, která je podle mého názoru nejhezčím místem na pořádání plesů u nás.
Na letošní plesovou sezonu jsem sháněla nové šaty a jejich pořízení se stalo celkem náročnou záležitostí, protože jsem je začala shánět, když obchody se začaly přeorientovávat na jarní a letní kolekce. Takže výběr se značně zúžil a nakonec jsem se rozhodla nechat si šaty ušít od šikovné Petiteé. Šaty jsou světle fialové z velmi jemného splývavého tylu a součástí je i variabilní bolerko, které se dá variabilně uvázat, ale já se pro tentokrát rozhodla ho vynechat. Vzhledem k tomu, že jsou šaty jednoduché, rozhodla jsem se přidat výraznější ozdobu do vlasů a na krk jen jemný náhrdelník. 
P.S. Fotky jsou z telefonu, takže omluvte prosím kvalitu.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)