čtvrtek 21. května 2015

Blue and brown


Počasí se alespoň na chvilku umoudřilo a tak můžeme konečně schovat punčochy, užívat si holé nohy, sluneční brýle a lehčí oblečení. Brýle jsem ale na focení zapomněla, takže se skoro na všech fotkách křením. Fotili jsme ráno před odchodem do práce, kdy bylo příjemné světlo (i když moje nohy á la ředitel vápenky přímo září) a na mě je to celkem výkon, protože brzy ráno jsem ráda, že provedu základní hygienu, obleču se, trochu se namaluji, něco sním a frčím do práce. Na jaře a v létě jsem na tom o něco lépe, ale když vyjíždím za tmy, tak je to krize a pokud neřídím, tak po cestě obvykle usnu. 
Co vy a brzké ranní vstávání?
The weather is getting better and that means bare legs (no more tights), sunnies and light blazers.  Unfotunately I forgot sunnies for shooting therefore my not normal facial expressions. We shooted before leave to the job which is unsually for me because early in the morning I just clenan my teeth, put the clohes, put a little bit of make-up, have a small breakfast and go to the job. It's better during spring and summer but in autumn and in winter it's crisis, if I'm not a driver,I usually asleep.
What about you and getting up early in the morning? 


DIY skirt
Next blazer
F&F ballerinas
H&M top
Siena Style handbag

5 komentářů:

  1. Prijemny outfit. Moc hezky do prace a zaroven pohodlny. To se ti povedlo!
    Vstavani brzy fakt nemusim.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je ošklivo -.- outfit se povedl :) !! moc ti to sluší
    http://dreammorebabe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. V téhle parádě bych si dneska přála někoho potkat (u nás celý den prší a všichni jsou schovaní pod kabáty a deštníky). ;) Moc se mi líbí tenhle střih sukně s jednoduchým topíkem na tělo...je to takové "baletní" a krásně ženské. Blejzr je třešnička na dortu. Prostě jsi krásná jako vždycky, to už jinak nebude. ;)
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, u nás pak taky pršelo, ale to mu neodradilo od sukní a šatů, holt jsem vytáhla zase punčochy. :)
      Moc děkuji, krásko!

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)