pátek 8. května 2015

Lately favourites


V dnešním článku bych vám ráda představila několik produktů a novinek, které jsem si za poslední dobu oblíbila a velice rychle si našly místo u mě doma a zaslouží si tak zmínku v samostatném článku na blogu.

První věc, kterou vám chci představit je toaletní voda Ile d'Amour od Fragonard. Vůni jsem ale nekupovala naslepo, protože před dvěma lety jsem si z dovolené na Azurovém pobřeží dovezla pravý parfém, který si ale šetřím na zvláštní příležitosti (v hliníkovém flakonku má údajně vydržet až osm let), takže jsem si objednala i toaletní vodu. Podle oficiálního popisu je jako lehký mořský vánek a já naprosto souhlasím, jedná se totiž o lehkou svěží květinovou vůni, naprosto ideální na jaro léto. Je z ní cítit osmathus, růže jasmín, šeřík, konvalinky a pižmo jantaru.
Objednávala jsem přímo ze stránek Fragonard. Poštovné sice není nejlevnější, ale i s ním je cena za 100 ml celkem příjemná. K nákupu jsem si mohla zvolit ještě kapesníček s vůní, já zvolila Maman Chérie a jako milou pozornost jsem ještě dostala miniaturu parfémové vody Cardamom, kterou si schovávám na zimu, protože se jedná o těžší vůni a cítím z ní prostě Vánoce, připomíná mi zimu, teplo domova a horký čaj.


Dalšími kosmetickými oblíbenci jsou tělová mléka a balzám na rty z Manufaktury a sprchový gel Aloe vera od YR. Tělová mléka jsem si velmi rychle oblíbila díky úžasné vůni. Ten první s vůní černého rybízu mi už dochází a rozhodla jsem pro další limitku, a to malinu a rovnou k němu přihodila i balzám na rty, který je pěkně zhydratuje na celkem dlouhou dobu. 
Na sprchové gely nijak náročná nejsem a jejich vůni ani tolik neřeším, protože se stejně po každé sprše nebo koupeli mažu tělovým mlékem nebo krémem. Jen si kupuji ty osvědčené kvůli citlivější pokožce a ty z YR mi kupodivu žádný problém nezpůsobují.


Jak už jsem avizovala v předminulém článku, oblíbila jsem knížky s lifestylovou a psychologickou tématikou a při poslední návštěvě knihkupectví jsem si odnesla další knížku ze série o Francouzkách Francouzky zrají jako víno a pak Konec prokrastinace. Jsem na ně tedy zvědavá.


Za poslední více jako rok dávám přednost nízkým botám než těm na vysokém podpatku. Asi je to způsobeno i společenským tancem, který navštěvuji druhou sezonu a na lekce nosím taneční boty na podpatku. Proto jsem si pořídila ještě jedny látkové kecky v malinové barvě.


A poslední věc, kterou jsem si za poslední dobu oblíbila je pohled do naší zahrady, která momentálně hraje všemi barvami.
A jací jsou vaši oblíbenci za poslední dobu?

4 komentáře:

  1. Chci také ty kecky! Jsou moc pěkné. Máte krásnou zahradu, tedy kytky v ní.

    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mrkni do H&M mají různé barvy a i proužkaté. <3

      Vymazat
    2. Tak v Letňanech neměli nic :-( a stálo mě to 799,- za novou džínovou košili.

      Vymazat
  2. Krásné produkty, díky za tipy.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)