pondělí 8. června 2015

Wedding outfit


O víkendu jsem se zúčastnila svatby našich přátel a samozřejmě několik dní předem jsem řešila, co si vzít na sebe. Celá svatba byla laděná do modra a po rozhovoru s kamarádkami jsem se rozhodla pro tmavě modré šaty. Původně jsem přemýšlela, že bych je doplnila na bílými lodičkami, ale nakonec zvítězily světle béžové sandálky na podpatku, které se hodí téměř k celému mému šatníku. Jak se vám outfit líbí?
Last weekend I took par our friends wedding and couple days ago I thougt what to wear, of course. The colour of wedding was blue and after discussion with girlfriends I decided for dark blue dress. Originally I thought to match it with whitepumps but finally I chose nude open pumps which matches perfectly with my almost whole closet. How do you like this outfit?



Michael Kors dress and sunglasses
F&F handbag
BCBG heels

4 komentáře:

  1. Ohromující! Asi nejlepší outfit, co jsem zde kdy viděl. Pokud za to nemůžou šaty, potom je to jistě účes! Lepší si neumím představit...lepší jsem asi nikdy neviděl. Konkrétně Vám sedí ze všech nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší Verunko, úplně jsi tady žena vamp. :) Myšleno v dobrém! :))) Šaty jsou šik, botičky hezký a účes ti mooooc sluší. Já bych si dala ještě výraznou rtěnku, ale to jsem já. :) Každý to máme jinak. Vždycky obdivuji tu tvoji krásnou postavičku!
    Sleduji tě. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Dasho! Nemyslím si, že bych měla super postavu, to dělají jen šaty, boty a šikovný fotograf. :) Já si na výrazné rtěnky nepotrpím, používám většinou jen pastelku od Catrice, která rty jemně natónuje do červeno-růžové.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)