pátek 12. června 2015

Wedding photo diary


V předminulém článku jste mohli vidět outfit, který jsem měla v sobotu na svatbě a dnes bych vám chtěla ukázat několik fotek ze svatby. Některé z vás, které chystáte svatbu ( i ty které nechystáte, ale vdát se jednou chcete), se tedy můžete inspirovat. Svatba byla laděna do modrobílé. Mně se velmi líbilo rozestavění stolů (vždy pro osm osob), což je přijemná změna oproti klasickému rozestavění do U nebo do T, jenž jsou většinou k vidění. Nevěsta měla dlouhý závoj a samozřejmě jí to slušelo.
Atmosféra, jídlo, místo, prostě všechno bylo skvělé. Myslím, že si to všichni užili a hlavně novomanželé. Tancovala jsem s menšími přestávkami asi sedm hodin, a to se na mojí vizáži v kombinaci s horkem podepsalo. V pátek jsem absolvovala ještě jednu akci a v neděli nás čekal návrat domů. Byl to perný víkend, ale stál za to a i když jsem spala velmi málo, tak ničeho nelituji. :)


2 komentáře:

  1. Nadhera! Hned bych na nejakou svatbu sla. To si jeste dlouho pockam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nás čeká příští rok pravděpodobně další. :) Jsem teď ve věku, kdy se to kolem me všechno vdává, žení a má děti. A dotazy na moji osobu ohledně dětí mě ale rozčilují, zatím mám čas. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)