sobota 11. července 2015

Travelling skirt


Látka s potiskem mapy světa přišla týden před odjezdem do Itálie a vzhledem k tomu, že motiv je vyloženě cestovatelský, tak jsem víkend před odletem zasedla k šicímu stroji a za necelé odpoledne byla sukně na světě. 
Vzala jsem si ji první den, který jsme strávili na EXPO a nejen, že mi ji hodně lidí chválilo a budila jsem v ní pozornost, ale několik žen mi i zastavilo a ptalo se, kde jsem ji koupila. To mi udělalo velkou radost a stejně tak, když jsem ji vzala na sebe u nás a na ulici mi ji lidé také chválili.
Zkombinovala jsem ji s jednoduchým bílým topem, ale skvěle bude vypadat i se žlutým topem a bílou nebo modrou košilí.
I received th fabric with world map print week before flight to Italy. The print is really travelling, theefore I sewed the skirt for less than one afternoon one weekend before leaving.
I wore it the firstday of EXPO,where I received a lot of  compliments and also some women asked me where I bought it. It was delight for me also to hear the same things in outr country because by us it isn't very common.
I matched it with basic whote top but it'll looks grat also with yellow top and with white or blue shirt.



DIY skirt
H&M top
Aldo shoes
Dian von Furstenberg handbag¨
Michael Kors sunglasses

4 komentáře:

  1. Sukne je skvela! Jen kde se shani takova latka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti. Na látku mrkni na Etsy, zadej world map fabric. ;)

      Vymazat
  2. No ty jsi teda šikovná! :) Já bych neušila ani utěrku. :))) Tato sukně je určitě zajímavý kousek. Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dasho! Určitě bys to také zvládla, kinkrétně tato byla opravdu jednoduchá. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)