čtvrtek 27. srpna 2015

At the castle


Minulý víkend jsme chtěli s mužem vyrazit někam na výlet, ale bohužel jsem byla limitovaná fyzickými silami, takže místo výšlapu jsme se rozhodli pro návštěvu hradu a zámku Bečov nad Teplou. Cestování nás oba baví a nemusí být nutně do zahraničí, vždyť i u nás je krásně a už se těším až po dovolené vyrazíme opět na Šumavu, kde je nádherně v jakémkoliv ročním období.
Ten den jsem měla náladu na proužky, které jsem doplnila světle růžovou sukní a balerínkami, protože i když jsme žádný velký výšlap neplánovali, nakonec jsme si stejně dali procházku po okolí.
Co vy a cestování po Čechách?
Last weekend I wanted to go or a trip with my husband t unfortunately I was limited by my physical conditiom, so instead of a mountain walk we decided to visit castle and chateau Bečov in the west Bohemia. We like traveling and we don't need always to go to the foreign countries, our country is also beautiful and I can't wait when we go to Šumava mountains after return from vacation.
This day I had mood for stripes and matched them with light pink skirt and ballerinas, because in spite of my hurting legs we went for a short walk.
What about you and traveling in your country?





Camaïeu top
Topshop skirt
Keds shoes
F&F handbag
DKNY sunglasses

2 komentáře:

  1. vidíš to, já na Bečově ještě nebyla, přitom vždycky když jedu do Varů, tak si řikam, že se tam musim podívat :-) Proužky jsou super a kedsky vypadají pohodlně, já ty jejich boty mam fakt ráda! A sukýnka krásná, podobnou jsem pořídila na podzim, tak už se na ni i začínám těšit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji!
      Ja mam Kedsky take rada a tesim se, az uvidim tu tvou podzimni. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)