pondělí 31. srpna 2015

Travel mood


Konečně jsem se dočkala a zítra brzy ráno odlétám na dovolenou a vracím se opět do Řecka, kde už jsem byla několikrát. Nikde jinde v Evropě jsem zatím neviděla tak čisté moře, které je naprosto ideální ke šnorchlování a potápění, které já i můj muž máme rádi. Na blogu ale i tak bude živo a ob den tu na vás bude čekat vždy nový článek stejně jako dosud.
Na letošní léto jsem si musela pořídit nové plavky a jeden spodek jsem rozhodla pořídit v neonových barvách. S sebou balím i knížku Marťan, kterou muž přečetl jedním dechem, a to moc velký čtenář není, takže k tomu přibalím i něco dalšího, abych měla co číst až do konce dovolené. Letos jsem si pořídila i nové žabky na pláž, neodolala jsem a opět tak rozšířila sbírku voňavých bot. 
Užívejte zbytek léta a já jen doufám, že až se vrátím, bude na mě u nás čekat babí léto.
Finally it happened and tomorrow I'm flying to the Greece where I spend my vacation. I haven't seen more clear sea like there which is perfect for snorchling and diving which we (me and my man) love. But my blog doesn't have holiday and you'll find here new post every second day.
For this summer I had to buy new bikini and one bottom part I chose in neon colours. I pack the book The Martian which my man read very quickly and he isn not big reader, so I pack other book as I can read till end of my vacation. I bought also new flip-flops to the beach, I didn't resist and bought anothar pair of scented shoes Mel.
Enjoy the rest of summer and I hope there'll be indian summer after my return.

8 komentářů:

  1. Uži si dovolenku v Grécku! :-)
    Dnes končí u mňa letná súťaž, budem veľmi rada, ak sa stihneš zapojiť. Hrá sa o zaujímavé ceny. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, máš schystanou skvělou výbarvu. Neónový spodek plavek vypadá senzačně a třpytivý hořejšek jakbysmet. ;)
    A jů, máme stejný parfém. Armánek je prostě klasa a voňavec.
    Dej pak vědět, jak se ti Maťan líbil, abych si případně doplnila knihovnu.
    Užij si nádherně dovolenou a těším se na reporty. ;)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, moc dekuji za krasna slova. :) Dovolenou uzivam plnymi dousky a ohledne knizky dam urcite echo. ;)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)