čtvrtek 17. září 2015

DIY: Maxi dress


V sobotu před odjezdem na dovolenou jsem si ušila maxi šaty, které jsou mým posledním šicím projektem. Podobné šaty jsem chtěla už dlouho a právě na léto jsou jako dělané. Látka mě stála 249,- a zbylo mi ještě na off shoulder top, takže se to vyplatilo. Střih jsem použila jeden z Burdy a trochu si ho upravila. Dají se nosit i bez pásku pro víc boho vzhled, ale já preferuji nošení s páskem.
Na dovolené se mi Řekyně dvakrát ptaly, odkud šaty mám, že jsou krásné, což mi potěšilo. Myslím, že hodně dělá samotná látka, která je opravdu krásná
On Saturday before leaving on holiday I sewed maxi dress which is my last sewing project. I wanted similar dress long time and it's perfect for the summer. The price for fabric was great and it remained also for off shoulder top, so it was gooddeal. The cut is from Burda and I modified it a little bit. For more boho look it's possible to wear it without but I prefer it with it.
The Greek women asked me where I bought this dress because it's beautiful in their opinion, so it was nice from them. I think it's because of fabric which is really great.



DIY dress
F&F handbag
sandals from Greek market 

5 komentářů:

  1. Povedly se! Jsou krasne! Tmave modrou bych ja nezvolila a pritom ti ohromne slusi. Budu muset tuhle barvu trochu vic zkoumat. Vyhybam se ji.

    OdpovědětVymazat
  2. It's really stunning. Great fabric and wonderfully put together! Kx

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krasne, muzu se zeptat, kde jsi porizovala latku? Neco podobneho hledam leta... Dekuji

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)