pátek 18. září 2015

In the port


Tyhle bílé šaty se dají nosit opravdu jen v létě a jsou úžasně vzdušné. Původně jsem si je pořizovala na svatbu na převlečení, ale na to nedošlo. Konečně jsem chytla také trochu bronzu, takže v nich nevypadám jako bledule.
Co se ale týče opalování, tak na nějaké vypékání na slunci mi neužije. Raději jsem ve stínu s knížkou a z něj vylezu později odpoledne, když už slunce tolik nepálí. To je i možná důvod, proč z některých stran slyším, že nejsem moc opálená. Já ale nechci za deset let vypadat jako by mi bylo ještě o deset víc a navíc mírá opálení není pro mě měřítkem, jak moc jsem si užila dovolenou. Mám prostě ráda zdravou barvu pleti.
This white dress are perfect for the summer and to hot weather. Originally I bought it for a wedding as a second dress for the evening but I didn't change the dress. Finally I'm little bit tanned, so it looks better on me.
Concerning the sunbathing I'm not a big fan of sunbathing in the noon. I prefer to be in the shadow with a book and in later afternoon I go on the sun. This is maybe reason why some people tell me that I'm not much tanned. But I don't want to look ten years later very old, moreover the quantity of tanning isn't proof how I enjoyed the holiday. I like the natural colour of face. 



Lindex dress
CCC heels
F&F clutch

8 komentářů:

  1. Krásné šaty a sluší ti to! Mně přijdeš opálená hodně. Já se taky neopaluji, ale nyní experimentuji se samoopalováním. Uvidíme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Marti!
      Tak pak dej vedet, jal to dopadlo
      Mne na samoopalovaku nebavi ta aplikace.

      Vymazat
  2. Nechápu, kde se vzala ta posedlost, mít barvu pleti jako párek. Příjde mi to mnohdy až směšné, když se to přežene. Tím spíše u blondýnek...račice :-) O zdravotních důsledcích nemluvě...Také preferuji přirozenou barvu pleti a střídmé opalení.
    Takže, zase jste perfektní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Alesi!
      Kdyz vidim nektere damy, ktere maji melanom, tal budu radeji jak reditel vapenky. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)