středa 28. října 2015

Gold 70's


Zlatá sedmdesátá, přesně takhle prý vypadám v tomto outfitu podle sestry mého muže. Film jsem zatím neviděla, ale sedmdesátky se do módy opět vrátily a ačkoliv nosím ráda slimky, tak občas na sebe obleču i zvonové džíny. Tyto mám asi dva roky a bylo celkem náročné sehnat takové, aby se rozšiřovaly až od kolen a padly mi. Díky ponču má tento outfit opravdu nádech sedmdesátých let a rolák v hořčicové barvě skvěle sedne, jak k džínám, tak i k ponču.
Co vy a zvonové kalhoty?
Gold 70's, this outfit looks like that in opinion of my sister in law. I'ven't seen te movie yet but seventies are back and though I prefer to wear slim pants, sometimes I like to wear flare jeans. These I have two years and was difficult to find the right one . Thanks to cape this outfit look like from 70's nd the turtle-neck matches perfectly with jeans and also with the cape.
What about you and flare jeans?



DIY cape
Amisu jeans
Forever 21 shoes
Lidex turtle-neck
F&F handbag

4 komentáře:

  1. Perfektni! Moc ti to slusi! Muj oblibeny outfit.

    OdpovědětVymazat
  2. Zvonové kalhoty se mi moc líbí! :) Nikdy bych neřekla, že se mi bude líbit pončo se zvonáčemi. :) Ale vypadá to moc dobře a sluší ti to!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)