úterý 6. října 2015

Perfect Friday


V pátek jsem měla půl dne volna a díky tomu jsem mohla vyrazit na oběd a strávit odpoledne s kamarádkami z vysoké. Všechny už mají nebo čekají děti a ačkoliv se to nezdá, tak sladit naše rozvrhy je občas nadlidský úkol. Jsem tedy ráda, že jsme se opět po nějaké době sešly a sdělily si všechny novinky.
Po příjemně stráveném odpoledni jsem  podvečer vyrazila s mužem na večeři oslavit svátek, který minulý týden měl a pak do kina na Marťana. Film se mi velmi líbil, ačkoliv knížka je jako ve většině případů lepší, ale podrobnější informace podám v některém z příštích článků. 
Prostě skvěle strávený den a takových by mohlo být víc. :)
Vzhledem k programu na celý den jsem zvolila pohodlí se špetkou elegance, takže jsem zvolila šedé melírované pouzrovéšaty, křivák a černé lodičky.
Last Friday I worked only till 12 PMand thank to this I could have lunch and spen the afternoon with my girls from university. All of them already have babies or are pregnate, it can sound weird but it's difficult to make an appointment becauseour timetables are full. So I'm glad we saw us and told about everything. After nice afternoon I went for a dinner with my man in the evening and then to cinema to see new movie The Martian. I like the movie b ut the book is better as almost always but I will tell you more in one of next posts.
In spite of I had half day off from work, I was quite busy and therefore I chose comfy outfit with touch of elegance, so I wore grey pencil dress, biker jacket and black pumps.



Reserved dress & jacket
Siena Style handbag
Marks&Spencer pumps

4 komentáře:

  1. Sluší ti to Veruš, šatičky se mi moc líbí. :) Mám teď podobný outfit článek, ale místo podpatků mám conversky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Volba s Converskami je super a sluší ti to.

      Vymazat
  2. Nádhera. Jen ta kabelka to rozbíjí.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. S tou kabelkou to byl záměr. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)