pondělí 2. listopadu 2015

Cape with slim jeans


Víkendy jsou od toho, aby si člověk odpočinul, ať už psychicky nebo fyzicky, případně oboje. Já po tomto víkendu si fyzicky odpočatá moc nepřijdu. Jediné, kdy jsem trochu odpočívala, byla hodina v bazénu a ve vířivce. Zvládla jsem dva koncerty, které byly skvělé a celou neděli jsem protančila. Poprvé jsem tak měla možnost vyzkoušet electro swing, který rozhodně nepatří mezi jednoduché tance, ale odcházela jsem nabitá energií, i když s bolavými nohami. 
Díky víkendovým aktivitám jsem neměla čas ani na blog, ale dnes tedy alespoň další ukázka outfitu s mým oblíbeným pončem tentokrát s oblíbenými slim kalhotami a po dlouhé době jsem provětrala i kabelku Longchamp.
During weekends people usually relax. I don't feel physically relaxed after this weekend. I relaxed only one hour in the swimming pool and welnnes. I visited two concerts and on Sunday I danced all day. For the first time I tried to dance electro swing, though it's difficult and my feet hurt, I'm full of energy.
Thanks to weekend which was full of activities I didn't have time for blog but today I want to share with you next outfit with my favourite cape, this time with favourite slim pants and after long time I took Longchamp handbag.



DIY cape
Tom Tailor pants
Intimissimi top
Longchamp handbag
Melissa by Karl Lagerfeld shoes

2 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)