pondělí 9. listopadu 2015

Mustard turtle-neck and asymetric skirt


Dlouho jsem si chtěla pořídit nějaký kousek v hořčicové barvě, ačkoliv vím, ženení to barva která by mi úplně seděla. Původně jsem plánovala pořídit si punčochy, ale vzhledem ke svým nemodelkovským nohám jsem to zavrhla a po představení podzimní a zimní kolekce Lindex jsem rozhodla nakonec pro rolák. Zkombinovala jsem ho s novou asymetrickou sukní, kterou jsem si velmi rychle oblíbila. Spolu s hnědými balerínami je tato kombinace naprosto ideální na podzim.
I wanted to buy something in mustard colour long time, though I know this colous isn't very suitable for me. Originally I planned to purchase tights but because of my non models legs, I rejected this idea and after visit of Lindex showroom with autumn/winter collection I bought finally a turtle-neck. I matched it with new asymetric skirt. This combination is perfect for autumn together with the bwon ballerinas.



Lindex turtle-neck and skirt
F&F ballerinas
Siena Style handbag
Tezenis tights

6 komentářů:

  1. Sluší ti to Verunko, připomíná mi to takový anglicko-skotský styl. :) Podobnou sukni jsem také měla, ale už se do ní nevlezu. :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemodelkovskym noham :-D Právě proto byste si je měla pořídit. Modelkovske nohy obvykle vypadají spíše jako kozí a to není zrovna hezké :) Jinak ale outfit opět hezký. K Vasim nohám se však víc než k modelkovskyme hodí podpatky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleši, děkuji. Podpatky nosím, ale ne vždy je příležitost je vyfotit.

      Vymazat
  3. Tartanové vzory vedou! Už se taky těším na krátkou hubenou sukni :-D.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)