pátek 11. prosince 2015

Outfit: Cognac and black suede


Dva semišové kousky zkombinované v jednom outfitu jsou spíš náhoda než záměr. Fotky jsou z víkendového výletu do Norimberku, kam jsem si brala jen jedny boty, a to semišové kozačky nad kolena a semišovou sukni v koňakové barvě jsem zabalila na druhý den. Nicméně si myslím, že to vůbec není na škodu, protože outfit se nese jinak v tlumených barvách.
Boty jsou velmi pohodlně a po celodenních chození mě ani nebolely nohy. Jen mají jednu vadu, a to tu, že mi při chůzi trochu sjíždějí dolů, ale už jsem přišla na to, jak to vyřešit.
Co vy a semiš, nosíte ho rádi?
Two suede pieces in one outfit is random than purpose. These phots were took in Nüremberg where I packed one pair of shoes - over the knee boots and I packed cognac suede skirt to next day. I think it isn't bad combination because outfit in undertoned colours.
These shoes are very comfy and after all day of walking my feet didn't hurt. But they have one disadvantage, during walking they goes down but I have an idea how to improve it.
What about you and suede pieces, do you like them?
 

Topshop coat
Lindex skirt
Anna Luchini via Bonami handbag
shoes botovo.cz
Next scarf

4 komentáře:

  1. Moc hezky outfit. Tohle super kombinace. Mne se libi kombinovat semis a semis. Povedene. Vyresila jsi to gumickou? Nebo sametem? Jsem jen zvedava. Ty me bezove nepadaji, ale cerne maji tendenci sjizdet. Mam tam gumicku.

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně to asi nevyužiju, také mě ale zajímá, jak to vyřešit :-)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)