sobota 2. ledna 2016

Outfit: Prom ball


Doufám, že jste si oslavy příchodu nového roku užili a nebolí vás hlava a ten, kdo to příliš neprožíval, tak si užil pěkný večer. Já ho strávila se svým mužem a přáteli. Kdo koukal na Facebook, tak ví, jaký kostým jsem měla. Neměla jsem glamour outfit, ale bylo mi skvěle a o to přece jde.
Poslední víkend před Vánoci jsem se zúčastnila maturitního plesu sestry svého muže. Ples byl pěkný a povedl se. Rozhodovala jsem se mezi dlouhými a krátkými šaty a nakonec si vzala dlouhé bílé. Neobjevují se tu poprvé, ale tentokrát jsem zvolila jiný účes. Myslím, že podobné šaty jsou na plesy ideální a článek se akorát hodí v právě probíhající plesové sezoně.
Chystáte se na nějaký ples?
I believe you enjoyed New Year's Eve without hangover and if you don't like to celebrate it you enjoyed nice evening. I spent it with my husband and our friends. If you chcecked my Facebook page you know which costume I had. I didn't wear glamour outfit but I felt wonderful and this is important.
Last weekend before Christmas I visited Prom ball of my husband's sister. It was very nice. I decided between long and short dress and finally I chose the long one. It doesn't appear here for the first time but this time I had different hair style. I think such dress is perfect for ball and the timing of this post is good regarding current ball season.
Do you plan to visit any ball?



Cotton Candy dress
Orsay clutch
Diamant dancing shoes

4 komentáře:

  1. Moc krásné šaty a ohromně ti sluší! Na ples se chystám, ale bohužel nemám nové šaty a asi ani nestihnu nic ušít. Uvidím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přece nevadí, že náš nové, ale chápu. :)
      Jinak děkuji.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)