středa 27. ledna 2016

The perfect small bag


Najít perfektní menší kabelku se občas zdá jako nadlidský úkol, pokud tedy náhodou nedisponujete neomezeným rozpočtem. Velmi se mi líbí Chanel Jumbo, ale ta je zatím mimo můj rozpočet, a tak když jsem si na Bonami prohlížela kampaně, padla mi do oka tato kabelka, která je Chanelce podobná, ale má jinak řešené prošití. Od té doby, co ji mám, tak ji nosím často. Vejde se mi do ní vše, co potřebuji a zároveň mi to nutí netahat zbytečnosti. Je ideální, jak na běžné nošení, tak i například na večeři, případně na drink.
Jaká je pro vás ideální kabelka?
If you want to find perfect small bag, it seems impossible sometimes. I like a lot Chanel Jumbo bag but it's out of my budget and when I browsed on one czech websites, I found this handbag which is similar to Chanel Jumbo but the quilting is different. Since I've hafd this handbag, I often wear it. The size futs to my necessities and I cannot to carry any unecessary stuff. It's perfect for every day wearing but also for a dinner or drink.
Which handbag is perfect for you?


Mango coat
no name dress
Camaïeu shoes
Anna Luchini handbag

6 komentářů:

  1. Tak to mame podobnou. Dostala jsem ji pred dvema lety k narozeninam a je to ma nejpouzivanejsi kabelka. Urcite ji nekdy uvidis nazivo...ozvi se.

    OdpovědětVymazat
  2. Je opravdu velmi hezká i praktická. Já nosím spíš baťohy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Dají se najít i pěkné tašky pro pány, ale chápu, že na víc věcí je praltičtější batoh. Když s k tomu sedí i zbytek outfitu, proč ne. ;)

      Vymazat
  3. Slusi ti to :) a ano, mas pravdu, vybrat malou kabelku je nekdy opravdu nadlidsky ukol. Me vetsinou nezklame Marks&Spencer :)

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si v M&S poslední dobou nevybrala, ale jinak tam mají pěkné věci. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)