pondělí 21. března 2016

Almost all black in Nuremberg


Víkend jsem strávila v Německu, kam jsem zamířila zařizovat pár věcí a také jsem opět navštívila přátele v Norimberku, kteří tam žijí a užili jsme si skvělý večer i nedělní dopoledne. I takovéto krátké výlety mě nabíjí energií, ale možná je to způsobeno i tím, že mi čeká jedna velká změna, ze které mám smíšené pocity, ale převažuje nadšení.
Zvolila jsem černobílé pruhované šaty, které se hodí, jak na denní nošení, tak i na neformální večeři a zbytek jsem zvolila černý.
I spent last weekend in Germany where I had some appoitments and I also visited friends who live in Nuremberg and we enjoyed great evening and Sunday morning. This short trips give me energy but maybe it's also by big change which awaits me, therfore my feelings are mixed but it's exciting.
I wore black and white striped dress which is perfect for daily wearing and also for non formal dinner, The rest of outfit was black. 



Topshop coat
Reserved dress
Baťa shoes
Anna Luchini handbag

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)