čtvrtek 10. března 2016

Sunrise in striped dress


V minulém článku jsem vám ukazovala nové proužkované šaty a hned, jak to bylo možné jsem s nimi na fotila outfit. Fotili jsme ráno, když vyšlo slunce, před tím než jsme šli do práce a myslím, že se fotky docela povedly. Je tedy pravda, že na fotkách vypadám asi trochu ospale, ale jsem typická sova a trvá mi tedy nějakou dobu než se proberu. Jakmile mám možnost, tak si ráda přispím, ale s příchodem teplého a hezkého počasí, je mi líto spát dlouho a tak využívám deštivé dny k odpočinku a občas i ke spaní.
Jste spíše sovy nebo ranní ptáčata?
In last post I showed you this striped dreys and as soon as it was possible we shooted outfit in it. The photos were took in the morning during sunrise before we went to work and I think the photos are quite good. It's seems I'm little bit asleep but I'm typical owl and it takes longer as I look little bit fresh. As soon as I have an opportunity to sleep longer, I do it but with coming of warm and nice weather it's a shame to sleep long in my opinion, so I use rainy days for relax and sleeping.
Are you more owl or do you prefer early waiking up.



H&M dress
New Look coat
Baťa shoes
Siena Style handbag

4 komentáře:

  1. Ahoj tvůj blog mi přijde velmi inspirativní. Koukni i k nám na www.glasswithroses.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem určitě ranní ptáče a šaty ti moc sluší. Těším se až se oteplí a začnu také nosit šaty
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)