sobota 26. března 2016

Winter outfits overview


Včera jsem uklidila vysoké kozačky a na místo nich si připravila do botníku lodičky, mokasíny a balerínky. Venku jsem si ale pro jistotu nechala ještě kotníčkové boty. Proto jsem i připravila rekapitulaci zimních outfitů.
Když to tak zhodnotím, tak jsem nosila hlavně šaty a sukně, nosila spíše neutrálnější barvy a kombinovala oblíbené kousky v různých outfitech. Nemám potřebu obměňovat šatník a jak už jsem zmiňovala, tak se věcí spíše zbavuji nejen kvůli nadcházejícímu stěhování a navíc pořizování nových kousků leze do peněz. Cestu do mé skříně si našla hlavně šedá barva, která se velmi dobře kombinuje. Zásobila jsem se dvěma svetry a několikero šaty, ať už jsem je koupila nebo si je ušila. Černé boty, ať už vysoké kozačky nebo nízké kotníčkové, jsou must have a bez nich se neobejdu. Proto jsem byla šťastná jako blecha, když jsem ve slevách objevila černé kotníčkové boty na stabilním podpatku, které splňují veškeré moje požadavky. Neodolala jsem ani trendu over the knee boots, které mi padly bez jakýchkoliv větších problémů, protože obvykle mívám problém, že vysoké kozačky nepřetáhnu/nedopnu přes lýtko. Další perfektní věc, kterou jsem si pořídila je menší černá kabelka ve stylu Chanel, na kterou nedám dopustit.
Tímto tedy doufám, končí etapa zimních kabátů a že se tu budou objevovat jarní kabátky, trenčkoty a křivák.
Yesterday I put to the rest high boots and instead of them I unpacked pups, mocasins and ballerinas. I still have out ankle booties. Therfore I prepared overview of winter outfits.
If I evaluate, I wore mostly dresses or skirts, neutral colours an matched favourite pieces in different outfits. I don't need to change the closet often and as I said before, I sort the clothes out not only because of  coming moving and moreover purchase of new things isn't positive for my wallet. Grey colour found a way into my closet which matches with many colours. I bought two jumpers and some dresses, which I bought or sewed. Black boots, it doesn't matter if ankle booties, or high boots, they're must have for me. Therefore I was happy when I found in sales, black ankle boots with comfortable heel which are definetely perfect. I didn't resist the trend of over the knee boots which fitted me without any problems because usually I have problems to wear hogh boots over the leg. The next perfect purchase was smaller handbag in Chanel style which I adore.
I hope the season of winter coats ends and there appears spring blazers, trenchcoats and biker jascket.


4 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)