sobota 14. května 2016

Outfit // DIY: Jeans dress

 
 
Kam se kouknu, tam vidim inspiraci, jak nosit dzinove kousky, ruzne kombinace jeans on jeans a je tedy jasne, ze tento ternd mi nenechal chaldnou. Dzinove saty jsem si chtela usit uz loni a puvodne v uplne jinem strihu, ale zadna latka mi nezaujala, az pred mesicem lehka dzinova latka a tesila se az zasednu k sicimu stroji.
Minuly tyden ve ctrvtek tu byl svatek a v patek jsem mela dovolenou a prodlouzeny vikend jsem stravila tedy produktivne, ale nejen sitim a zbyl samozrejme i cas na jinou zabavu. Strih jsem mela uz predem vybrany z Burdy, jen jsem hledala tu spravnou latku. Strih sam o sobe nijak narocny neni, ale trochu mi potrapily kapsy, ktere nakonec jsem je zvladla.
Saty vypadaji dobre, jak podvlecene topem, tak i bez neho a budu se nosit i na podzim, jen k nim pridam dlouhy rukav a puncochy.
Jak se vam saty libi?
A lot of blog, Instagram and other social media are full of denim inspiration, jeans on jeans and I didn't resist to this trend, too. I wanted to sew the denim dress last year and in different sewing cut but I didn't like any fabric, finally I found the right light jeans fabric one month ago and I looked forward to sit to the sewing machine.
Last week on Thursday there was a bank holiday and on Friday I had holiday, so I was productive during longer weekend but not only because of sewing and I had also time for another activities. I have chosen the cut long time ago but I searched the right fabric. The cut isn't difficult but I had problems with pockets which I finally sewed without big problems.
This dress looks good with top and also without it and I plan to wear it also in the autumn with top with long sleeves and tights.
Do you like this dress?

 

DIY dress
H&M top
F&F shoes
Dara bags


2 komentáře:

  1. wow, obdivuju! vypadá to na opravdu lehkou příjemnou džínovinu, super :-) já tak maximálně ustřihnu džíny :D chystám se koupit si burdu easy, tam se mi líbí pár střihů na šaty, tak uvidíme po státnicích :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Podle Burdy Easy to určitě pujde.
      Držím palce na státnice.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)