středa 24. srpna 2016

Outfit: Culottes


Trend kalhotových sukní tzv. culottes se mi zalíbil již a loni a plánovala jsem si nějaké ušít, ale dřív než jsem se k tomu dostala, jsem narazila ve slevách rovnou na dvoje, které mi skvěle sedly. Neváhala jsem a vzala jsem je. Navíc se jedná o věc, která se dá nosit na různé příležitosti, pokud si je pořídíte v dobře kombinovatelné barvě.
Byla jsem ráda, že jsem našla culottes v béžové. S košilí a lodičkami se dá nosit jako business outfit do práce, s topem nebo obyčejným tričkem a balerínkami nebo např. espadrillkami je ideální na volnočasové nošení. Už se i vidím v námořnickém proužkovaném tričku, slamákem a plochými botami někde na lodi jako správná námořnice.
Tím, že nemám předepsaný dresscode v práci, si mohu dovolit vzít k nim i neformální vršek. Moje elegantnější já se ale někde muselo projevit, takže jsem k outfitu obula nové boty s otevřenou špičkou, které jsem také pořídila ve slevách a vypadají skvěle snad se vším, co ve své skříni mám.
I like trend culottes since last year and I planned to sew some one but I found two culottes in sales before I started to sew. I took both of them because you can wear them to many occasion if you style them right and if their colour is easy for matching.
I was glad to found culottes in beige. They are perfect business outfit with shirt and pumps, with some top or basic t-shirt and  with ballerinas or e.g. espadrilles you have perfect casual outfit. I see me in striped t-shrit straw hat and espadrilles somewhere on the boat like a sailor. 
I don¨thavy any dress code at work so I can afford to wear them with non-formal top. But my elegant me has to be shown therefore I matched them with open toe pumps which I also bought in sales and they look perfect with almost everything in my closet.
 

Promod cullotes
Dorthy Perkins top
Geox shoes
Handbag made in Italy

5 komentářů:

  1. Vypadají skvěle, dobrý kup. Já jsem se k nim zatím neodvážila. Taky jsem plánovala, že si nějaké ušiju (našla jsem střih v Burdě), ale nakonec jsem na to nenašla čas a než se k tomu dostanu, tak už budou out :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem je prave take chtela usit podle Burdy, ale nejak se nedostavalo casu, tak jsem je koupila. ;)

      Vymazat
  2. Zbožňuji Vaše elegantnější já, tohle se povedlo! Dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  3. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)