sobota 24. září 2016

Shades of blue


Už delší dobu jsem měla chuť si vzít na sebe klasickou košili s dlouhým rukávem a když už jsem sáhla po té světle modré, vzala jsem k ní tmavě modré džíny a samozřejmě moji za poslední dobu nejoblíbenější crossbody kabelku, do které se mi vejde vše, co potřebuji a zároveň nenosím zbytečnosti.
Bohužel jsem to nějak nedomyslela s těmi džínami, protože jsem akorát ten den šla k fyzioterapeutovi na masáž a zároveň mi zatejpoval levé koleno, které mi trápí přes deset let. Můžu říct, že s tím tejpem je to úleva a v týdnu jsem uběhla bez problémů necelých 6 km, akorát natahovat slimky přes tape byla docela sranda. Dnes se chystám na svatbu a plánovala jsem si vzít šaty, ale teď přemýšlím, co si obleču k tomu svému slušivému růžovému tapu (pozn. černý bohužel už nebyl). 
Lately I wanted to wear classic shirt and when I chose the light blue one, I matched with dark blue jeans and my lately the most favourite crossbody handbag which is enough big to get there all my necesseties but I don't overloady ma back.
Unfortunately later I found out jeansy wasn't good idea because that day I went to physiotherapist to get a massage and I got also a tape to my left knee which has been making me problems over ten years. I have to say with this tape it is better and during week I ran 6 km without any problems but t was funny to put jeans on me without damaging the tape. Today I attend a wedding and I planned to wear dress but this awesome pink tape (btw. the black wasn't available unfortunately) complicates it little bit and I'm thinking what to wear.



H&M shirt
Tezenis jeans
Melissa shoes
Dune handbag

3 komentáře:

  1. Ty to urcite nejak vymyslis a vezmes si treba sve krasne maxi saty. Drzim pesti s kolenem. Je to asi na porad, ale nekdy je to lepsi nekdy horsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky za podporu. S kolenem už to lepší nebude a po tom, co jsem včera už sundala tejpy, tak bych je brala znovu bez ohledu na to, jak to vypadá s oblečením. Uleví to kolení a zároveň to neomezuje, na lyže si je určitě nechám dát zase. :)

      Vymazat
  2. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)