středa 12. října 2016

Last summer outfit?


Chtěla jsem původně napsat, že dnešní outfit je asi úplně poslední letní a s holými nohami, ale pak jsem si vzpomněla, že mě vlastně ještě čeká dovolená a doufám, že nám počasí bude přát, abych si ještě užila několik letních kousků a nafotila nějaké outfity. Na dovolenou si chci ušít ještě dvoje šaty a doufám, že to stihnu a ukážu vám je pak v outfitu.
Když nevím, co na sebe, tak to pokaždé zachrání buď něco černého nebo proužkovaného a vím, že s tím nešlápnu vedle. Stejně jako v tomto outfitu, který jsem měla na sobě asi před dvěma nebo třemi týdny, ale dostala jsem k jeho publikování až teď. Minulý týden jsem měla na návštěvě na několik dní maminku a když odjela, tak dorazil můj muž, takže jsem se chtěla věnovat rodině a blog šel na chvilku stranou. Navíc o víkendu jsme byli pryč a v příštím článku se dozvíte, kam jsme vyrazili.
I wanted to write that this outfit is the last summer one and with bare legs but then I remembered I will have holiday in November and hope the weather will be good as I can wear some summer outfit and then share them with you. i want to sew to dresses and I hope I do it and show you the outfits.
If I don't know what to wear I almost always pick something black or striped and I know I don't make a mistake like in this outfit which I wore two or three weeks ago but I post it today. Last week my mum visited me for a couple days and then my man came, therefore I didn't post and spent time with my family. Moreover at the weekend we made a trip and in the next post you find out where we went.


Lindex skirt
H&M top
Zara shoes
Dune handbag
Michael Kors sunglasses

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)