sobota 22. října 2016

Stripes, black and pink


Po třech týdnech jsem se na tento víkend objevila v Čechách a jsem za to ráda nejen proto, že vidím rodinu, ale také, že si konečně přestěhuju podzimní a zimní věci. Poslední dny už mi opravdu v balerínách a oxfordkách už opravdu teplo není a chtělo by to i víc než jen křivák se slabým svetrem. Na druhou stranu by to posloužilo jako omluva, že jsem si koupila něco nového haha. Bohužel? jsem si nic nekoupila, ale tak jako tak se musím poohlédnout po nějakém krátkém kabátu a kašmírovém svetru, protože ty momentálně postrádám.
Když jsem plánovala výlet do Düsseldorfu, tak jsem přemýšlela, co si s sebou sbalit, když mám omezené možnosti. Nakonec jsem se rozhodla pro proužkované šaty, které jsou silnější a když jsem přes ně vzala křivák, tak to byl ideální outfit na poznávání města a zároveň jsem nemrzla. 
After three weeks I'm in Czech this weekend. I'm glad that I can see my family again and I can also to move some autumn and winter stuff to Germany. Last days are cold to wear ballerinas or oxford shoes and biker hjacket with light jumper. On the other hand I could use it like an excuse that I bought something new haha. Unfortunately? I didn't buy anything but I need some shot coat and cashmere jumper because these I currently miss.
When I planned trip to Düsseldorf, I also thought about what to wear in case I have lited possibilies. Finally I decided for striped dress and together with biker jacket it was an perfect outfit to explore the city and I didn't feel cold.



H&M dress
Reserved jacket
Dune handbag
Melissa shoes

5 komentářů:

  1. šatičky sú super, mám podobné, akurát čierne s bielymi pružkami :) A bundička sa mi tiež páči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Zuzko. Ty černé s bílými proužky musí být také skvělé.

      Vymazat
  2. Krásný outfit! ♥
    ................................................................................................................................................................................
    Neznám tě moc dlouho, ale jsi mi hrozně milá a sympatická a hodňoučká (až je mi úplně blbý psát ti tohle, jak jsi miloučká! :D ) ! ♥ Mám tě moc ráda!!! ♥♥♥
    Mám také blog a je to něco, co miluju, a tak by mě nehorázně potěšilo, kdyby ses na můj blog podívala! Moc by mě zajímal tvůj názor!
    Uděláš mi tím největší radost na světě!
    Přeji ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)